sâmbătă, 24 noiembrie 2018

Dragă Moș Crăciun


Prima parte a acestei scrisori se găsește pe blogul https://cuamelia.wordpress.com/2018/11/24/o-altfel-de-dorinta/
…fie  atât  pentru bogat cât și pentru sărac. Să nu mai existe diferențe între ei măcar în asta, să existe egalitate între oameni. Mi-aș dori acum mai mult ca oricând dragule, Moș Crăciun să-mi îndeplinești această dorință care este mai puternică decât toate bogățiile materiale.Degeaba le ai, dacă nu ești sănătos și fericit. Stau și mă gândesc cum am apreciat mai mult lucrurile  materiale  în loc să apreciez  mai mult partea sufletească. Este atât de frumos când vezi mai multe zâmbete pe chipurile lor,decât tristețe. Iartă-mă  Moșule, am crescut și văd în fiecare an cum copii din  ziua de azi nu se mai gândesc  la alți copii cum și eu la un moment dat am făcut-o. Aș vrea să pot da timpul înapoi  și să fiu spiridușul tău să te pot ajuta și să-ți spun cât de mult îmi place să oferim celor sărmani, nu numai din Africa ci din toate țările slab dezvoltate, lucrurile care sunt mai importante pentru ei cum ar fi : apă, mâncare, haine, lucruri pe care noi le avem dar nu le mai apreciem, din contră vrem din ce în ce mai mult.
Cel mai trist este că unii duc lipsă de apă în timp ce noi o irosim, ba chiar o poluăm, fără știință sau cu bună știință, din dorința de îmbogățire. În viitorul apropiat din cauza uzului irațional de apă foarte mulți oameni vor avea de suferit, asta din cauza noastră că ne gândim doar la prezent nu și la viitor, ne gândim doar la noi, nu și la semeni.
Cel mai mult mi-aș dori dragă Moșule să faci o minune și această problemă să se rezolve, deoarece cel mai mult de suferit au copii, unde numărul de decese în Africa a ajuns la aproximativ 4000 pe zi din cauza apei infestate, lipsei igienei și a canalizării.
Închei această scrisoare prin a-ți cere sa îmi aduci anul acesta mai puține cadouri sau chiar deloc și să primească mai mult cei care au cu adevărat nevoie…










Sursa foto : http://epochtimes-romania.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu